Főoldal / Gyakran Ismételt Kérdések / Általános tudnivalók | GYIK

Általános tudnivalók a termékek és szolgáltatások, továbbá a szállítás és kézbesítéssel kapcsolatosan

A megvásárolt termékhez mikor kapom meg a licencet és telepítési & aktiválási útmutatót?


– Bankkártyás fizetés esetén automatikus szállítással a rendszer sorba állítja a megrendeléseket és annak kézbesítési idején belül küldi email-ben. A telepítési & aktiválási útmutató a termékoldalon is elérhető lehet.

– Banki átutalás / kp. befizetés esetén a rendszer kiküldi az utalási adatokat, amelynek beérkezése után kollégánk jóváhagyja a megrendelést. Kézbesítési idő 1 – 4 munkanap maximum, általában kevesebb mint 12 óra. Bizonyos licencelési-megoldásoknál egyedi kézbesítési határidő is jelen lehet.
Bármely fizetési módnál rendszerünk a regisztrációkor vagy a rendelés leadásánál megadott email címre küldi a termékekhez tartozó licencet, banki átutalás esetén csupán a manuális jóváhagyás szükséges részünkről.

Vásárlás után milyen támogatást kapok?


A megvásárolt termékekhez online ügyintézés és támogatás a gyártó/fejlesztő részéről ugyanúgy fennáll. Ha olyan technikai probléma merülne fel, melyben mi nem tudunk segíteni vagy elhárítani azt, ilyen esetben mi kooperatívan segítünk felvenni a fejlesztővel a kapcsolatot és megoldást találni a problémára. Fontos megjegyezni, hogy közvetlen információváltás a vevő (Te) és gyártó/fejlesztő között jön létre, mivel ők tudnak Neked teljeskörű felvilágosítást adni.

Kapok frissítéseket a vásárlás után fél évvel?


Természetesen! A megvásárolt szoftverekhez kiadott minden frissítés az aktív időszak – pl. ESET NOD32 Antivirus 1 éves előfizetése – alatt automatikusan jár és dönthetsz róla, hogy igénybe veszed-e vagy sem. Más esetben verzióváltás (pl. 2020-as kiadásról 2018-ra) nem lehetséges továbbá kivételt képez, amikor frissítések adott szoftvernél nem opcionálisak hanem kötelezőek.
Örökös – lejárat nélküli – licenceknél, mint például a Windows 10 rendszer esetében automatikusan az összes frissítés elérhetővé válik, amit szüneteltethetsz, törölhetsz vagy újratelepítheted az egész rendszert bármikor.

Digitális termékekre és licenszekre jár garancia?


Természetesen elérhető csere-garancia ilyen termékekre is, a jogszabályt figyelembe véve hibás teljesítésben szereplő licenszek esetében.
Ilyen esetben egy aktiválási protokollt követve szükséges eljuttatni képernyőképeket – vagy felvételt – a hiba jelenségéről, illetve tartalmaznia kell az aktiválási kísérlet meghiúsulását. Ezeket megküldve felénk mi továbbítjuk a beszállító és értékesítő partnereknek, akik a legrövidebb idő alatt lekérdezik és javítják a problémát. Fontos, hogy ez több napot is igénybe vehet bizonyos esetekben, továbbá nekünk nincs közvetlen hozzáférésünk ezen rendszerekhez.

A termékkulcs és aktiváló kódot hol kapom meg?


A vásárláshoz tartozó termékkulcs és aktiváló kód a rendelés során megadott email címre kerül továbbításra. Ezért kérjük figyelj az ott megadott email cím helyességére, hogy a téves elektronikus kézbesítéseket és az abból származó fennakadásokat elkerüljük. Legtöbb termékünk egy virtuális aktiváló kód, amely telepítő lemezt, adathordozót vagy médiumot nem tartalmaz, így fizikai formátumban nem kerül elküldésre. Windows 10 COA matrica és termékkulcs, vagy ahhoz tartozó dobozos (box) termékeket postai úton kézbesítünk 1-2 munkanapon belül.

Honnan tudom, hogy eredeti szoftver kódot kapok vásárláskor?


Cégünk kizárólag hivatalos partnerektől, viszonteladóktól és disztribútoroktól vásárol, akikkel szerződéses kapcsolatban állhat, így az eredeti szoftver akár dobozos (box), akár digitális licenc és aktiváló kódok esetén is garantált. Az EU szabványainak megfelelően javarészt új szoftvertermékeket forgalmazunk, ugyanakkor egy felvásárlás vagy újraértékesítés esetén a származás-igazolás és megfelelő dokumentáció szükséges. Utóbbiról minden termékadatlapon külön erre vonatkozó tájékoztatást teszünk közzé, és vásárlás után mellékeljük azokat.
Az Európai Bíróság (Curia) döntése alapján Európában forgalomba hozott szoftvertermékek újra eladható, értékesíthetők. További információ ezen a linken olvasható: https://curia.europa.eu/jcms/upload/docs/application/pdf/2012-07/cp120094hu.pdf

Windows termékkulcs mellé kapok COA matricát is?


Kínálatunkban digitális (ESD) termékek és Windows COA eredetiséget igazoló matricák egyaránt elérhetőek, amelyről az aktuális termékadatlapokon tudsz tájékozódni. Windows 10 termékkulcs és ahhoz tartozó COA matricát a következő termékoldalakon tudod megtekinteni: Windows 10 Pro és Windows 10 Home
Windows operációs rendszereink kézbesítése többnyire elektronikusan történik a regisztrációnál vagy vásárlásnál megadott email címre, fizikai licencek esetén pedig postai úton, amely új és használt eszközökön egyaránt aktiválható, felhasználható a MAR programnak köszönhetően. Erről további információt a Microsoft tájékoztatójában olvashatsz: https://download.microsoft.com/download/3/D/F/3DF14536-060D-4BF9-BB94-A5894A7180F6/MAR_Program_Guide_FY14Q3.pdf

Kosár

Nincsenek termékek a kosárban

Independently verified
96 reviews