GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

Vásárlással kapcsolatos tudnivalók

Hogyan tudom a kosárban lévő termékeimet kifizetni?

A fizetéshez, vásárlásod befejezéséhez lehetőséged van bankkártyával és átutalással fizetni. Utóbbinál, az utaláshoz szükséges adatokat rendelésed leadása után rendszerünk automatikusan kiküldi email-ben az instrukciókkal együtt.

Bankkártyás fizetés esetén választhatsz a PayPal illetve Barion rendszere közül, melyek biztonságos kapcsolatot hoznak létre a fizetés pillanatában. SSL tanusítvány segítségével titkosítják a személyes információkat, így kártya adataid kizárólag ezen partnerek kezelik, míg a tranzakció végbe megy.

Használ az oldal biztonságos kapcsolatot (HTTPS)?

Igen! Számunkra ügyfeleink biztonsága az első, akik közt Te is ott vagy! Weboldalunk Comodo SSL tanusítvánnyal van ellátva, ezáltal minden egyes oldalmegtekintés és látogatás adott webcímekre titkosított “csatornán” megy végbe köszönhetően a HTTPS/SSL technológiájának.

A termékem nem kerül be / nem jelenik meg a kosárban, mit tegyek?

Ebben az esetben győződj meg arról, hogy:

  • AdBlock nem aktív a weboldalunkon – Jobb felső sarok > piros kéz vagy hirdetőtábla ikon (AdBlock) > “Ne fusson ezen az oldalon/az oldal lapjain” (Kivételhez adás/Add exeption)
  • Friss, naprakész böngészőt használsz: Firefox, Chrome, Microsoft Edge, Opera, Safari stb. (Tor és Brave erre nem ajánlott, mivel bizonyos funkciókat blokkolhatnak)
  • Nincs olyan külső plugin vagy bővítmény telepítve a böngészőn belül, amely működésben és funkciókban befolyásolhatja a weboldalakat, és azok megfelelő megjelenítését
  • Tisztítsd meg a böngésződ gyorsítótárát, amely törli a legutóbbi tartalom cache-elt (elmentett) verzióját a mi weboldalunkon. Ehhez használd a Ctrl + Shift + R billentyűkombinációt

Ha a probléma a fenti lépések ellenőrzése és elvégzése után is fennáll kérjük, írd meg nekünk a kapcsolat@keyshop.hu címre a rendelési szándékod és mi teljesítjük azt ez alapján, a hibát pedig kiderítjük hol lehet és mihamarabb elhárítjuk azt.

Általános tudnivalók digitális termékekkel kapcsolatban

A megvásárolt termékeimhez mikor kapom meg a licenszeket és a telepítési & aktiválási útmutatót?

– Bankkártyás fizetés esetén automatikus kézbesítéssel a rendszer 0-4 órán belül küldi email-ben. A telepítési & aktiválási útmutató a termékoldalon is elérhető lehet.

– Banki átutalás / kp. befizetés esetén a rendszer kiküldi az utalási adatokat, amelynek beérkezése után kollégánk kézbesíti a megvásárolt termékek licenszeit illetve minden egyéb dokumentumot. Kézbesítési idő 1-4 munkanap maximum, általában kevesebb mint 12 óra.

Bármely fizetési módnál rendszerünk a regisztrációkor vagy a rendelés leadásánál megadott email címre küldi a termékeidhez tartozó licenszeket, banki átutalás esetében csupán a manuális jóváhagyásunk szükséges részünkről.

Vásárlás után milyen támogatást kapok?

A megvásárolt termékekhez online ügyintézés és támogatás a gyártó/fejlesztő részéről ugyanúgy fennáll. Ha olyan technikai probléma merülne fel, melyben mi nem tudunk segíteni vagy elhárítani azt, ilyen esetben mi kooperatívan segítünk felvenni a fejlesztővel a kapcsolatot és megoldást találni a problémára. Fontos megjegyezni, hogy közvetlen információváltás a vevő (Te) és gyártó/fejlesztő között jön létre, mivel ők tudnak Neked teljeskörű felvilágosítást adni.

Kapok frissítéseket a vásárlás után fél évvel?

Igen! A megvásárolt szoftverekhez kiadott minden frissítés az aktív időszak – pl. ESET NOD32 Antivírus 1 éves előfizetése – alatt automatikusan jár és dönthetsz róla, hogy igénybe veszed-e vagy sem. Más esetben verzióváltás (pl. 2020-as kiadásról 2018-ra) nem lehetséges továbbá kivételt képez, amikor frissítések adott szoftvernél nem opcionálisak hanem kötelezőek.
Örökös – lejárat nélküli – licenszeknél, mint például a megvásárolni kívánt Windows 10 rendszeredhez automatikusan az összes frissítés elérhetővé válik, amit szüneteltethetsz, törölhetsz vagy újratelepítheted az egész rendszert bármikor.

Digitális termékekre és licenszekre jár garancia?

Természetesen van cseregarancia ilyen termékekre is, a jogszabályt figyelembe véve hibás teljesítésben szereplő licenszek esetében.
Ilyen esetben egy aktiválási protokollt követve neked el kell juttatnod a képernyőképeket – vagy felvételt – a hiba jelenségéről, illetve tartalmaznia kell az aktiválási kisérlet meghiúsulását.
Ezeket megküldve felénk mi továbbítjuk a beszállító és értékesítő partnereknek, akik a legrövidebb idő alatt lekérdezik és javítják a problémát. Fontos, hogy ez több napot is igénybe vehet bizonyos esetekben, továbbá nekünk nincs közvetlen hozzáférésünk ezen rendszerekhez.

Hol kapom meg a licenszet, aktiváló kódot?

A vásárlásnál megadott email címre küldi rendszerünk, így kérjük figyelj az ott megadott email cím helyességére, hogy a téves elektronikus kézbesítéseket és az abból származó fennakadásokat elkerüljük. Legtöbb termékünk egy virtuális aktiváló kód (licenc), amelyek telepítő lemezt, adathordozót vagy médiumot nem tartalmaznak, így fizikai formátumban sem kerülnek elküldésre.

Honnan tudom, hogy eredeti szoftvereket kapok vásárlás után?

Cégünk kizárólag hivatalos partnerektől, viszonteladóktól és disztribútoroktól vásárol, akikkel szerződéses kapcsolatban állhat, így a szoftverek eredetisége garantált. Az EU szabványainak megfelelően javarészt új szoftvertermékeket forgalmazunk, ugyanakkor egy felvásárlás vagy újraértékesítés esetén a származás-igazolás és megfelelő dokumentáció szükséges. Utóbbiról minden termékadatlapon külön erre vonatkozó tájékoztatást teszünk közzé, és vásárlás után mellékeljük azokat.

Az Európai Bíróság (Curia) döntése alapján Európában forgalomba hozott szoftvertermékek újra eladható, értékesíthetők. További információ ezen a linken olvasható: https://curia.europa.eu/jcms/upload/docs/application/pdf/2012-07/cp120094hu.pdf

Windows licenszem mellé kapok COA matricát is?

Windows operációs rendszereink és szerver-licenszek kézbesítése elektronikusan történik a regisztrációnál vagy vásárlásnál megadott email címre.

A COA matricák kora lejárt. Új Windows 8 és 10 PC-ken már az alaplapba (BIOS) építik az aktiváló kódot így a felhasználónak nem kell hosszú karakterláncot beütnie. Az aktiválás onnan is megy végbe, amit a telepített operációs rendszer automatikusan felismer.
Erről további információt a Microsoft és DELL fórumain is közzétett: https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/licensing-audit-no-coa-sticker-for-preloaded-win8/8e5850d5-ae2c-4286-ac67-db382a62cb2f