A termékem nem kerül be / nem jelenik meg a kosárban, mit tegyek?

Ebben az esetben győződj meg arról, hogy:

  • AdBlock nem aktív a weboldalunkon – Jobb felső sarok > piros kéz vagy hirdetőtábla ikon (AdBlock) > “Ne fusson ezen az oldalon/az oldal lapjain” (Kivételhez adás/Add exeption)
  • Friss, naprakész böngészőt használsz: Firefox, Chrome, Microsoft Edge, Opera, Safari stb. (Tor és Brave erre nem ajánlott, mivel bizonyos funkciókat blokkolhatnak)
  • Nincs olyan külső plugin vagy bővítmény telepítve a böngészőn belül, amely működésben és funkciókban befolyásolhatja a weboldalakat, és azok megfelelő megjelenítését
  • Tisztítsd meg a böngésződ gyorsítótárát, amely törli a legutóbbi tartalom cache-elt (elmentett) verzióját a mi weboldalunkon. Ehhez használd a Ctrl + Shift + R billentyűkombinációt

Ha a probléma a fenti lépések ellenőrzése és elvégzése után is fennáll kérjük, írd meg nekünk a kapcsolat@keyshop.hu címre a rendelési szándékod és mi teljesítjük azt ez alapján, a hibát pedig kiderítjük hol lehet és mihamarabb elhárítjuk azt.

Trust Badge